اشپزخانه مااشپزخانه ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

♨کافه گلاسه♨

پاستا با سس خامه و قارچ

1394/7/15 15:43
1,988 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم اول یه معذرت خواهی به خاطر این که خیلی دیر وبلاگ به روز میشه و دوم این که شما خیلی کم لطفی میکنید خیلی کم نظر میذارید مطمعن باشید با نظر های زیباتون انرژی میگرییم و بیشتر انگیزه گذاشتن پست های خوشمزه رو داریم و از نیکتا جونم به خاطر گذاشتم پست های خوشمزه تشکر میکنم. خوب حالا بریم سراغ یک پیش غذای خوشمزه به اسم پاستا. پاستا از اون دسته غذاهایی که خیلی خوش مزه هست ولی متاسفانه همه کس نمیخورن چون با خامه و شیر هست ولی من خیلی پاستارو دوست دارم حالا واستون دستورشو میذارم و شما هم امتحان کنید شاید شما مثل من خوشتون بیاد. من پاستا رو خیلی  جاها و با خیلی مدل دستورا امتحان کردم اما از این دستور خیلی خوشم امد و فکر میکنم خیلی خوشمزه تر هست 

 

مواد لازم

نصف بسته پاستا  من از اون کوچیکاش استفاده کردم

قارچ نصف بسته

فیله مرغ نصفش

پیاز 1 عدد

خامه صبحانه نصف بسته

شیر 1 استکان

پنیر پیتزا به مقدار لازم

نمک فلفل آویشن به مقدار لازم

جعفری خورد شده دوتا قاشق غذا خوری

 

پیاز را در روغن تفت داده و بذارید تا یه کم نرم بشه.  و بعد فیله مرغ را خرد کنید به صورت تکه های کوچک و بعد بذارید تا مرغ کمی پخته بشه و بلافاصله قارچ را همراه آبلیمو، نمک و فلفل آویشن به مواد اضافه کنید و تفت بدید. (شعله گاز زیاد باشه تا قارچ آب نندازه).
خامه را با نصف پیمانه شیر مخلوط کنید و به‌هم بزنید تا یک‌دست بشه. بعد آن را به مخلوط قارچ و پیاز اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا مخلوط غلیظ شود. جعفری خرد شده  را به مخلوط اضافه کنید و مواد را از روی حرارت بردارید.
ماکارونی را درون آب در حال جوش که به آن نمک و روغن زدید، بریزید. پس از پخته شدن ماکارونی را آبکش کنید و بلافاصله با سس و قارچ مخلوط کرده و پنیر رو روش بریزید و سرو کنید.

پسندها (1)

نظرات (5)

AtEfEh
15 مهر 94 18:15
عکسش کیفیتش پایینه): ولی به نظر خوشمزه میآأد
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
اره عزیزم خودم همین جوری گذاشتم ولی عکسش تو ادامه هست
AtEfEh
15 مهر 94 18:16
آها...عکس رو دیدم...توی ادامه مطلب کیفیتش بیشتره...خخخخخخ
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
خخخ اره
همراه رایانه
15 مهر 94 22:35
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
مــــن
19 مهر 94 19:24
عاااااااااااااااااااااااااااالی شدددددددددددددددددددد
میس پریسا
22 مهر 94 17:30
عاااااااااااااااااااااااااالیه موفق باشید خوشگلا
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
ممنون