اشپزخانه مااشپزخانه ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

♨کافه گلاسه♨

لازانیا

1394/4/30 16:49
882 بازدید
اشتراک گذاری

لازانیا یکی از غذاهایی است که خیلی خوشمزه است من خودم عاشقشم

اگه تاحالا این غذارو درست نکردید حتما امتحان کنید چون فوق العاده خوشمزه است

مواد لازم:

گوشت چرخ کرده:300 گرم

قارچ :300 گرم

پیاز :یک عدد متوسط

فلفل دلمه :یک چهارم یک عدد

رب گوجه فرنگی : یک قاشق غذاخوری

پنیر پیتزا:یک بسته 200 گرمی

سوسیس  در صورت تمایل

ورق لازانیا :9 ورق

نمک و فلفل و آویشن

سس سفید یا مایونز یا کره

طرز تهیه

پیاز رو نگینی خرد کنید و به همراه گوشت تفت بدید بعد قارچ رو  اضافه کنید

 یه قاشق رب گوجه ونمک فلفل و آویشن  رو اضافه کنید و بعد چند دقیقه حرارت رو

خاموش کنید.

من فلفل دلمه ای رو آخر سر نگینی خرد کردم و اضافه کردم.

لازانیا رو طبق دستور روی جعبه حاضر کنید یعنی اول آب رو بزارید جوش بیاد وقتی جوش

اومد یه قاشق روغن و یه قاشف نمک بزنید و ورقه های لازانیا رو دونه دونه بریزید

توی اب در حال جوش بعد ده دقیقه که لازانیا نرم شد آبکش کنید.

ظرف پیرکس تون رو چرب کنید

کمی سس سفید یا کره کف ظرف بمالید

یه ردیف لازانیا بچینید.

و سس کچاپ رو کمی روش برزید/

یه خرده از مواد گوشتی بریزید.

چند قاشق سس سفید یا کچاپ بریزید

یه خرده پنیر پیتزا بریزید

دوباره ورق لازانیا مواد گوشتی ،سس ، پنیر پیتزا

حالا هر چند ردیف که دوست دارید بچینید روش کار همینه

مال من سه ردیف شد

فقط ردیف آخر حتما باید پنیر پیتزا باشه

بزارید توی فر به مدت نیم ساعت طبقه وسط فر با درجه 180

تا پنیرمون آب بشه در نهایت گریل رو روشن کنید تا روش طلایی بشه

اینم از لازانیا خوشمزه من:

توسط :آیدا

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مــــن
30 تیر 94 17:00
وای این خیلی خوبه):من واقعا دلم میخواد از اینا
پریسا
30 تیر 94 17:57
لازانیاتون عالیه. ولی من بدون قارچ بیشتر دوس دارم خخخ.
پریسا
8 مرداد 94 13:58
اگه خواستید به منم سر بزنید. ممنون .
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
باشه حتما