اشپزخانه مااشپزخانه ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

♨کافه گلاسه♨

شیر موز مخصوص

1394/6/30 13:32
1,171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

قبلا آیدا جون یک نوع میلک شیک موز را در این پست گذاشته بودند .

امروز من میخوام یک شیر مور متفاوت و خوشمزه رو به شما یاد بدم و امیدوارم خوشتان بیاید.

پس تا تابستون تموم نشده از این نوشیدنی خنک لذت ببریـد.ふんわり のデコメ絵文字

 

مـواد لازم برای این نوشیدنی

موز

بستنی وانیلی (دلخواهی)

شیر

مقدار مواد رو نگفتم چون وابسته به خودتون است اگر بخواید نوشیدنی تون رژیمی باشه فقط و فقط از موز و شیر استفاده کنید اگر نوشیدنی برای بچه ها میخواید پس شکر و بستنی هم اضافه کنید.و اگر میخواید شیرموزی غلیظ داشته باشید پس شیرتون رو کم بریزید .

طرز تهیه :

من یک عدد موز را چیپسی حلقه حلقه کردم و رویش یک نایلکس گذاشتم و درون فریزر گذاشتم.بهتر است اینکار را از یک روز قبل انجام دهید چـون موز ها باید طوری یخ بزنند که بتونیم از وسط بشکونیمشون.

اگر موز را تنها در مخلوط کن بریزید یک بستنی موزی عـالی و 100% رژیمی خواهید داشت!!!

پس امتحان کنید. موز ها را درون مخلوط کن به همران شیر و بستنی بریزید (گفتم دیگه مقدارش به خودتون وابسته است) اگر هم نخواید شیر بریزید و بستنی بریزید مقدار چربی آن بالاتر میرود ولی خوشمزه میشود و خیلی خنک! حالا مواد را با هم مخلوط کرده و درون گیلاستون بریزید.

میتونید از شکلات رنده شده ، پودر کاکائو و خود موز حلقه شده برای تزئین استفاده کنید.

نوش جـــــــــــــــــان

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

♥آیدا♥
31 شهریور 94 14:57
عالیههههههههههههههههههه مرسی بابت پست خوشمزه ای که گذاشتی
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
خواهش میکنم
AtEfEh
8 مهر 94 14:43
خیلی خوفـــــــــــه
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
ممنون!