اشپزخانه مااشپزخانه ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

♨کافه گلاسه♨

میلک شیک موز

1394/5/23 10:52
854 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بعد از خوردن میلک شیک در بیرون  تصمیم گرفتم این دفعه خودم دست به کار بشم و خودم

میلک شیک درست کنم اگه شماهم مثل من عاشق طعم میلک شیک هستید پس با ما همراه باشید.

 

موز 1 عدد  .  بستنی ساده 1 لیوان  .  بیسکوییت پتی بور یا ساده 5 عدد

پودر نارگیل 1 قاشق غذاخوری  .  شیر سرد به مقدار لازم  .  خامه مقداری برای تزیین

 

طرز تهیه : موز را خرد کنید و داخل میکسر بریزید سپس بستنی ساده و مقداری شیر اضافه کنید و بزنید تا یکدست شوند ، بیسکوییت ها را با دست خرد کنید و بهمراه پودر نارگیل به مواد اضافه نمایید.

 

کم کم شیر اضافه کنید و بزنید تا اندازه ای که به غلظت دلخواه برسید سپس داخل لیوان بریزید و با خامه زده شده میلک شیک و خوشمزه را تزیین و سرو کنید ( میتوانید در زمان سرو میلک شیک مقداری بستنی داخل آن بریزید ).

میلک شیک من بالاشم یکمی از پودر بیسکوبیت استفاده کردم

توسط:智聖 のデコメ絵文字智聖 のデコメ絵文字智聖 のデコメ絵文字智聖 のデコメ絵文字

پسندها (4)

نظرات (5)

نیکـتا
24 مرداد 94 11:58
وای به به دلم میخــــــواد): مخصـوصا" تو این هـوای گرم خیلی حـآل میده مگه نهـ):؟؟
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
اره خیلی
نیکـتا
24 مرداد 94 11:58
مثل همـیشه عالی
محجوب بانو
25 مرداد 94 23:47
سلام عزیز دلم اصلا به فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــکر من نیستیا این همه خوردنی خومشزه میذاری نمیگی مامانایی مثل من دلشون میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد حالا من چیکار کنم؟؟؟؟؟شوخی کردم عزیز دلم
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
سلام خوب پس درست کنیدلذت ببریدمطمعنم خوشتون میاد
پریسا
26 مرداد 94 14:14
عالی بود خیلی خوش مزه شد اما من با همزن دستی درست کردم
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
نوش جان
roya
13 شهریور 94 23:08
یه سوال....مسابقه چیشد؟؟؟
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
به علت کم بودن رای ها مسابقه حذف شد