اشپزخانه مااشپزخانه ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

♨کافه گلاسه♨

فست دسر

1394/4/23 11:16
569 بازدید
اشتراک گذاری

بازم یک هنرنمایی خوشمزه از لعیا جونم بغل


فست دسر

بیاید فکر کنید ساعت 5 قرار دندون پزشکی دارید و اتفاقا دلتون یک دسر کافی شاپی می خواد.سریع دست به کار بشید و از خودتون یک دسر در بیارید.

1 قاشق نشاسته و یک و نیم  پیمانه شیر و یک قاشق شکر و 2 قاشق پودر کاکائو رو تویه شیر جوش بریزید و بزاریدش روی حرارت تا مواد داخل شیر حل بشه و .بعد یکم آرد اضافه کنید و بعد غلیظ شدن مایع یکم کره.

مواد رو توی یه ظرف خوشگل بریزید و یک ساعت صبر کنید تا ببنده.

بعد با پودر خامه شانتی یه کوچولو خامه درست کنید و با قیف آمپولیتون بریزیدش روی دسر.بعد آلبالوها و گیلاس های توی یخچالتون که دو سه روزه بهشون لب نزدید رو روی خامه بزارید بعد سس شکلاتی و...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

پریسا
23 تیر 94 18:21
سلام من تو مسابقه .... شرکت کردم. اگه میشه بهم رای بدید. نحوه رای دادن خیلی اسونه. 94/5/1 تا تاریخ 94/5/5 فرصت دارید تا بهم رای بدید. نحوه رای دادن به من: کد 1 رو به سایت زیر بفرستید. www.parisajoon.mihan blog.com
پریسا
23 تیر 94 18:25
سلام مسابقه بعدی تون هر وقت شروع شد لطفا بیاید به وبلاگم و بهم بگید. من می خوام تو مسابقه تون شرکت کنم.
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
چشم حتما عزیزمــ
نیکتا
23 تیر 94 18:44
به به ....من درستش کردم به همه توصیه میکنم درست کنید عالیهههههههههههههههه):::::