اشپزخانه مااشپزخانه ما، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

♨کافه گلاسه♨

خرما توپی (مخصوص بچه ها)

1394/2/3 16:15
3,019 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم:
*خرمای چرخ شده نیم کیلوگرم
*دارچین و هل از هرکدام نصف قاشق چایخوری
*روغن مایع یا کره دو قاشق غذاخوری
*انواع مغزهای خرد شده (پسته، بادام، گردو، پودر نارگیل و کنجد) به میزان

* مواد برای تزیین ( پودر نارگیل ، ترافل رنگی و کنجد)         

طرز تهیه:
خرمای چرخ کرده (البته هسته آن را گرفته و چرخ می‌کنیم) سپس آن را با روغن، هل و دارچین خوب مخلوط کرده بعد آن را به صورت توپ‌های کوچکی قلقلی کرده و در مغزی که دوست داریم غلتانده و در ظرفی می‌چینیم، می‌توانیم وسط توپک‌ها را هم یک مغز بگذاریم و با ترافل و پودر نارگیل یا کنجد تریینش کنیم .( این خوراکی با تریین بامزه برای بچه ها به عنوان میان وعده بسیار مناسب و مفید است)

عکسش:

 

با تشکر نیکتاかわいい のデコメ絵文字

پ.ن : مامان پریا جون نظر دادند با پودر پسته هم خیلی عالی میشه . دستشون درد نکنه که این خوراکی رو درست کردند . راستی شما هم هر ایده ای  دارید که میخواهید بگید ، در نظرات بیان کنید .

پسندها (8)

نظرات (14)

آرمیتا و آنیتا
3 اردیبهشت 94 16:33
سلام وبتون خیلی عالیه موفق باشید
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین
شیرین
3 اردیبهشت 94 16:35
خیللللللللللللللللللللللی عالی بود دخترا افرین
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
ممنون
آنیتا
3 اردیبهشت 94 18:49
سلام دخترا. من اپ کردم دوست داشتید به منم سر بزنید
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
باشه عزیزم
مامان پریا
3 اردیبهشت 94 21:53
وقتی اینو دیدم خیلی حوس کردم سریع رفتم درست کردم عالی شد ولی من به جای ترافل چون نداشتم خونه از پودر پسته و نارگیل استفاده کردم که بسیار خوشمزه شده بود
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
به به با پودر پسته هم خیلی خوب میشه ....ایده جالبی بود
مامان مرمر
4 اردیبهشت 94 2:38
به به چه دخترای باسلیقه وهنرمندی امیدوارم همیشه موفق باشید
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
ممنون خاله جون نظر لطفتونه
narjes jo0on
4 اردیبهشت 94 15:37
سلام وبتون عالیه به وبم بیایین و اگه با تبادل لینک مواف بودین خبرم کنید
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
سلام باشه عزیزم لینک شدی
narjes jo0on
4 اردیبهشت 94 15:51
ممنونم شما هم لینک شدید
مامی حنان(وبلاگ روچک)
10 اردیبهشت 94 17:28
سلام.من از این توپک ها خیلی خوشم میاد.هم خیلی راحت درست میشه وهم خوشکل میشن برای سفره افطارهم مناسبه وبتون عالیه دخترا خسته نباشید
♥ نادیا♥
11 اردیبهشت 94 9:42
سلام دوستان .....وبتون خیلی عالیه .تبریک میگم . منم میتونم عضو باشم؟
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
سلام حتما اگر اشپزی بلدی چرا که نه حتما تورو هم عضو میکنیم
♥ نادیا
11 اردیبهشت 94 9:45
لینک شدید خوشحال میشم منو لینک کنید.
♥ نادیا♥
11 اردیبهشت 94 15:09
سلام ایدا جون...نیکتا عضو این وب هست ، من نیستم . اشپزی بلدم و خوشحال میشم به اشتراک بذارم . اگر رمز رو بدی ممنون میشم
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
سلام اگر نی نی گپ هستی بیا باهم چت کنیم رمزو بدم
مامان ندا
11 اردیبهشت 94 15:27
سلام منم دوست دارم بیام تو لیست دوستاتون درخواست دوستی میفرستم لطفا اددم کنید
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
سلام چشم حتما
دومین جشواره کتابهای صوتی
22 اردیبهشت 94 12:16
دوست بزرگوار از شما برای شرکت در دومین جشواره تولید کتابهای صوتی کودکان و نوجوانان دعوت بعمل می آید. همچنین خواهشمندیم عنوان "همکار افتخاری"ما را پذیرا بوده و ما را در اجرای این برنامه یاری فرمائید.
❀عـســـل❀
23 اردیبهشت 94 20:34
خیلی خوشگله
♥آیدا و نیکتا♥
پاسخ
ممنون عسل جون